
Noget på vej?
tegning // Filip Juhl
TIDSPLAN // TILRETTELÆGGELSE // TIMING
– er alfa og omega, når et projekt eller et budskab skal lykkes
Hvad skal der ske, hvornår?
Hvad skal vi bruge – fra hvem – hvornår, senest?
Hvilke formater og medier bruger vi?
Hvem gør hvad?
Det er lige som Juleaften, Olsen Bandens Store Kup – eller sågar et kirurgisk indgreb:
Det gælder om at have kommunikationselementerne klar og parate, og at have alle folk med, med det samme, for at få et velpoleret budskab igennem nåleøjet til lyttere, modtagere, kunder, klienter, gæster og shareholders…
Et velpoleret budskab:
Hvad er formål og mål med kommunikationsopgaven?
Er det ren autokommunikation, som blot skal kildre egne smagsløg og nakkehår?
Skal der rykkes ved noget? Motiveres til handling, salg, køb, produktudvikling, processer?
Kommunikationsplanen afdækker processer, samler tråde og samler op – og er slutteligt et værktøj til evaluering og afrapportering.
KOMWORK.dk – når budskabet skal ud // tel 29 64 92 21